Trötta barn?

Melwin somna halv 8 igår o sover ännu, klockan är nu kvart över 7. Önskar att Alwin kunde sova lika länge för jag älskar att melwin sover så bra. Alwin somnade i sin säng igår vid 7 o sen vakna han halv 8 i ren panik. Gick ej o söva om honom! Dumma jag tog upp honom o så somna han på mig. O inte mer med de Alwin har mer o mer sovit hela natten i sin säng fast jag får ge honom nappen ibland. Inatt vakna han bara två gånger så jag e super nöjd. Halv 6 var de morgon tyckte han o somna om nu vid 7 så båda barnen sover o jag kokar ägg.. Finns inget godare o ha på mackan.. Hoppas melwin bus vaknar snart så vi kan äta! 
Idag ska jag ta nya bilder till körkortet då Micke tappade bort den 30 dec. Så ska bli skönt o snart få tillbaka en körkort! Sen blir de o åka till Lilly o Wilde o leka för barnen medans jag o Emelie kommer sitta o tjata... Alltid mysigt o träffa dom. Söndag blir de stallet o måndag träffa Elin o milo och sen månads handla..  Roliga dagar fram över. Micke jobbar 12 timmars dag i dag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0