Ambulans + sjukhus

Jag la mig tidigt går för att hoppas på sömn men somna halv 12 och 20 över tolv börjar Alwin krampa och ögonvitan kom helt fram o han hade 40,2 i temp  112 o dom skickade ut en ambulans som skulle ta oss till sjukhuset för observation över natten! Alwin  om i ambulansen och i detta skede så var han kallsvettig och pissblöt. Efter en stund på barn akuten Får jag reda på att han är röd i halsen o därför han har haft feber så länge! Blev inlagda o nu sitter vi i karantän för dom vet ej om detta smittar eller inte! Alwin fick sin första kåvepenin nyss o den tog de 5 min så spydde han upp den! Nu sover Alwin i sängen bredvid mig. Skönt att han kan  bort denna tråkiga tid! Hoppas på att vi får åka hem idag för jag är  sugen på mer sjukhus nu.! Sov inte ett Skit i natt o Alwin sov till 20 över 7 vilket aldrig händer annars! 
Nu kommer lite bilder på  från sjukhuset! Väntar in micke som snart kommer hit och ronden för o se vad dom säger
 
 
 
Detta var inatt när vi kom in 
 
 
 
Så här sover Alwin nu 
 
 
 
Alwin inatt när han sov på avdelningen. 
Nu ska jag lägga mig på på sängen o slappa iväntan på ronden 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0