kanske inte sagt de?

alwin sitter helt själv nu för tiden! han ramlar väll ikull ibland men annars tycker han de e skit kul o leka med storebror! vi satt och lekte inne hos melwin nyss.. då åt vi lite mellis och lekte och de uppskattades av båda barnen! nu julmusik iväntan på LUCIA på tvn.. tkr iof att de har blivit tråkigare än förr! men hoppas de e lite roligt.. ikväll lägger jag mig så snart barnen sover då jag har haft ont i magen för alwin är så missnöjd under dagen, tror detta beror på alla tänder som vill bråka men inte komma upp!! tycker så synd om mina skatt som hela tiden gnäller! och JA jag har testat ALLT!! förutom bedövningssalva men de vill jag inte ge sånt!! 
 
 
lite bilder på alwin som sitter o leker själv med melwin medans jag kollar på! älskar er mina skatter <3 <3 <3 <3 
 
 
 
 
detta sa melwin till mig här om dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0