inte haft tillgång till dator på ett tag

inte orkat blogga från mobilen så har haft ett juluppehåll! barnen fick massa julklappar och tomten kom med massa fina julklappar av tomten! =) 
 
nu ska jag sälja av lite saker! alla barnkläder i storlek 56-80 ska säljas känns dumt o spara eftersom jag inte vill spara på allt då jag kommer o köpa nytt o bättre beg sen! 
 
så vill någon köpa kläder i dessa storlekar? vissa av dom är nästan nya! 
sen ska jag sälja babyskyddet med bas, babysittern, ena babygymmet och amningskudden ( använt den som sitt puff till pojken bara )! så behöver du något hör av dig =) 
 
 
liten del av alla julklappar! detta är de jag har köpt bara
 
 
 
lite bilder på mina och syrrans skatter <3 
 
 
 
denna fick jag av micke i julklapp <3 
 
 
 
detta var melwins bästa julklapp =)
 
 
 
detta var alwins bästa =) 
 
nu ska jag bara sega! alwin har kommit in i en gnäll period. tänderna verkar inte vilja komma igenom! testat allt jag kan! bitringar kalla, isiga och såna i rumstemperatur men inget funkar! testat borsta tänderna och gett han alvedon men inget INGET har funkat!! mår så dåligt när han alltid e ledsen o jag inte kan trösta min fina skatt <3 
 
nu ska jag ta barnen! ha de
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0