vad är du för sjuk mitt barn?

nu har de snart varat i 3v. och jag tkr inte de blir bättre! han har slutat spy på natten men spyr mesto mer på dagen! han har inte rota virus och han är inte magsjuk och nu utreder dom honom för någon allergi så ikväll var vi åter igen på akuten för andra gången denna vecka! HOPPAS alwin sover bra inatt och att han sover länge skulle verkligen behöva de! 
inte hänt så mkt under den veckan som varit! varje dag har varit stress, oro, dålig sömn och käkat dåligt! hatar o se den jag älskar så dålig som alwin blir på natten! 
 
nu kommer lite bilder på veckan som varit =)
 
 
är man sjuk så är man, somnar där man leker i stort sätt.
 
 
sista bilden ville melwin sitta i diggers nya bur och alwin satte jag där innan för jag ville ej ha honom på golvet i garaget när vi skulle flytta bordet med buren på! och alwin skulle då inte ut! de var skoj tyckte han =)
 
dom andra bilderna är blandade bilder över lag.! bilderna på hela melwin är han själv som valt kläderna och klätt på sig =) älskar mina skatter <3 
 
 
nu ska jag sova så jag orkar med ännu en dag med en sjuk kille.. men imorgon drar vi på boll o lek eftersom alwin inte är smittsam sjuk och melwin ska inte behöva bli drabbad av  att alwin e sjuk., så nuu ska vi ha massa skoj imorgon =)
 
godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Alltid lika hemskt & jobbigt som förälder när barnen är dåliga & man inte vet :( Skönt att ni fick svar till sist!! Så mycket fina kort du har på dina prinsar :)

Svar: Tack. Ja de e skönt agt vi fått svar.
Johanna Olsson

2014-04-27 @ 21:04:11
URL: http://mammatillsocha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0