Trötta barn

Sista timmen innan alwin ska sova är han så trött o gnällig. Just nu leker han o melwin titt ut. Så just nu har jag två glada o nöjda barn. Jag är så trött själv nu varje kväll. Ibland hinner inte melwin somna innan jag lägger mig. Ikväll ska jag försöka sova tidigt för Micke ska jobba inatt o jag jobbar kväll imorgon så Micke får sova till ett sen får han inte sova innan barnen sover på kvällen.. Så hoppas barnen är snälla mot Micke imorgon.
Idag började med o hoppa över alwin pm på morgonen. Så idag vakna han lite efter 5 o var vaken till 11 somnade då o sov till ett så nu e han vaken ännu... Snart ska alwin sova vilket ska bli skönt...
 
 
Alwin ska börja på dagis i höst.. Liten blir stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0