Många tankar

Sen alwin blev sjuk så visa han inget intresse för o äta, gestalta saker, leka eller något annat sånt. Men sen han fick lactulos så är han mer matglad, testar gärna nya saker o han leker allt mer o mer själv.. Allså behöver jag säga att jag är lycklig lottad som har dom två bästa killarna i världen... Alwin växer så fort o han är mer nyfiken på smaker o andra saker än innan. Kände att jag bara ville skriva av mig lite. Älskade killar. Vad hade jag gjort utan mina små Killar. Hade aldrig varit den jag är utan dom.
 Fick reda på att jag måste till Volvo innan jobbet idag så vi kan få dit våran backspegel som lossna för några dagar/ vecka sen. Nu hade den kommit så bilen blir komplett då vi ska till Bilprovningen o se ombilen går igenom iår. Nä nu ska jag snart ( om en timme tidigast) ge alwin mat o lägga honom sen. Grannen kommer in till honom så jag kan ta bilen o hämta Melwin för att han slutar ungefär 10 över 12 o går vi brukar vi vara hemma vid 10 i 1 då han sällan kommer ut i tid, tar en stund innan han vill följa med mig hem. O eftersom jag ska åka här ifrån runt 20 i ett så behöver jag ta bilen o då vill jag ej väcka alwin som förhoppningsvis fortfarande sover då. 
 
Ja ja leka lite med alwin nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0