En underbar dag

Dagen börja som vanligt med dagis lämning/hämtning sedan ringde jag vc för vi ville ha hjälp med alwins hosta. Han fick Ventoline för han har haft det tidigare o sen hämtade jag ut mer lactolus sedan år vi mat ute idag, lekte i parken o käkade första mjukglassen. Denna dag har varit helt perfekt. Nu duscha o lägga barn sen ska vi se film en vi köpte idag.
 
 
Hoppas den är bra då jag läst boken o lyssnat på ljudboken så nu ska filmen ses.
 
 
Alwin älskade o gunga. Mjukglass käkade vi också...
 
Ha en toppen kväll för de har jag med haft

Kommentarer
Postat av: Lisa (Jolines mamma)

Lyssnade på den som ljudbok på jobbet, tyckte att den var bra! Såg filmen igår, de hade fått med det mesta tycker jag 😀

Svar: Jo de hade dom. Men tyckte inte den var så bra o sen hoppade de så. Men den var ett måste o se ;)
Johanna Olsson

2014-04-28 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0