börja sy barnkläder!

tänkte börja sy barnkläder som jag sen tänkte sälja o lite ha kvar till mina skatter! tycker dagens kläder är så tråkiga så tänkte att jag ska göra mina egna! jag har fått en sy maskin av mamma så blir o köpa tyger,mönster, ja allså detta kommer bli bra avkoppling på kvällarna när barnen sover =) tänkte börja sy till mina barn först o se om detta är något för mig!! om de blir så att jag vill fortsätta måste jag komma på min egna logga som ska sitta på barnkläderna och låsa de till ett namn som jag kan starta ett företag i sen om de går så bra! vill ha en symaskin som man kan brodera med eller sy in mönter eller namn med som jag sen kan sälja! TEX på snuttisar, dregglisar osv,, =)  nä nu blir de o ta hand om min lilla gnällis innan han ska sova! har så ont i mina ben (bär honom så mkt att jag snart inte orkar mer! ) haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0