Blir tokig snart

Varit vaken ännu  natt.. Alwin krånglar som mest när Micke jobbar eller jag ska jobba.. Fattar inte varför han inte kan sova lika bra alla nätter eller iaf vakna en gång o lägga sig i vår säng. Nä vakna 3 o skrika till nyss. Fan  skoj. Får ju ingen större sömn o på de ska jag ta hand om hemmet, melwin, jobbet, skolan. Hulken morsan vill jag snart kunna kalla mig. Men jag är inte mer än människa så jag bryter snart ihop..  Skulle behöva sova ett par dygn men har ingen lång ledigt någon gång. En dag här o en dag där. Så man hinner ej mkt. Men nu äter Alwin o hoppas han kan ge mig lite sömn så jag orkar månadshandla idag o plugga. Hade velat storstäda o vika massa tvätt med. Men de lär inte hinnas med. Får ta de innan jobbet imorgon. Ja ja  nu e Alwin färdig så nu ska jag se  om han har lust o ge mig någon sömn alls mer.. Ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0