kga

Imorgon bär de av till mamma! så melwin ska till dagis så micke kan sova eftersom han jobbar inatt! så ska jag o alwin packa lite kläder och saker som behövs med! sen kanske de blir k-stad för mig o micke på onsdag! julklappar ska handlas och sen hockey med middag för två.. ja ja vi får se om de blir av eller hur de nu blir! 
 
kväll var alwin svår o få isäng. han var skit trött men vägra somna, efter mkt om och men så la jag honom i min säng med mitt täcke då tog de två min så somna han! nu funderar jag på om han ska få sova i min säng inatt eller om jag ska lägga över honom i sin säng " risken finns att han vaknar" 
 
 
 
detta är från inatt när han krångla som mest! han har fått dille på o sova hos oss! men försöker vänja av honom de! 
 
nä nu kolla tv sen sova! eller om man ska sova direkt! alwin har varit hemsk ett par dagar då han har ont av sprutan! 
 
godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0