Imorgon gäller de

Nu ligger jag i sängen o försöker sova. Ska till BVC med Melwin för en 2.5års kontroll, sen sälja en bärsele på väg till teoriprovet som är imorgon. Hoppas o önskar att jag klarar klarar detta  nu. Längtar tills körkortet är klart för på lördag ska vi på kalas så på fredag skulle jag vilja ta mina barn o åka till torp o leta present till en underbart fin liten Amelia "det är  kusins dotter" hon hosta fira sin första födelsedag och vi får äran o vara där o fira henne. Känns som de var igår hon föddes i nu e hon redan 1 eller snart.  Ja ja måste sova. Alwin har hostat massor ikväll så bäst o sova medans man har chansen 
 
Godnatt  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0