Dagarna står stilla

Känns som de inte händer så mkt i mitt liv just nu. Allt bara rullar på i samma spår varje dag. Men en sak är säkert jag älskar detta liv. Idag köpte vi Melwins första julklapp och på rea också sånt är väll underbart. Har bara en hakvdyr sak kvar o lite små plock som han ska få. Alwin har jag ej köpt till ännu men tar de smått när vi ser att vi har råd. Kommer nog handla de sista för lönen i dec alltså dagarna innan jul. I januari ska jag börja plugga o hopas på få en fast anställning någonstans när jag pluggat klart. 
 
Ligger nu i sängen o lyssnar på min minsta skatt när han snarkar o sover så gott. Älskar mina barn så otroligt mycket. Kan ligga o gråta av lycka, jag har fått världens bästa liv med två underbara barn och världens bästa sambo. 
 
Ska sova lite. Kommer uppdatera på torsdag om jag klara körkortet eller inte. Har teoriprovet då nervös som fan är jag 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0