skåne

hej hej. inte varit så aktiv i helgen för vi var i skåne och jag hade inte med mig datorn! 
vi hälsade på barnens faster och de var rätt kul. bara för mkt myggor så melwin samlade på sig 33 myggbett!! 
 
 
 
 
här är en bild på melwin idag när vi satt o käkade på vägen hem! här ser man liten del av alla myggbett!! 
 
handlat lite kläder till micke och lite till alwin! 
 
schemat för denna vecka är fan full
 
tisdag= BVC
onsdag= klippning
torsdag= tandläkaren
fredag= handla
lördag= baka om jag inte köper fika bröd
söndag= DOP!!
 
ja ja nu sova i våra nya sängar vi köpte igår! 
 
http://www.kilamobler.se/jensen/kontinental-sang/379937 länk till våra sängar! åh vad jag längtar tills alwin somnar så jag kan lägga mig! han håller på att somna efter han nyss käkat... så god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0