kvaft ute!?

när ska de sluta? vill ha sol och värme tillbaka igen nu! måste tvätta ofta och hela tiden när de är så varmt o svettigt! tvätten på tvättställningen tvättade jag runt 3-4 dagar sen och de var blött ännu! HELVETE vad jag hatar detta.. hade de varit sol o 25 grader så skulle tvätten vara klar på mindre än 24 timmar! 
 
Igår kom min fina mamma och larza på besök! melwin var super glad i morse när dom var här! 
Alwin var vaken hela natten istortsätt och sovit skit dåligt idag så kan ju hoppas att de kunde ÅSKA ur luften igen för alwin lider av denna kvava värme! 
mamma o larza åkte hem idag igen! 
 
nu blir de soff mys innan jag ska hänga mer tvätt! vet bara inte vart jag ska hänga allt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0