kolik????

Ikväll var de meningen att vi skulle sova hos mickes mamma men vi blev där en stund på kvällen men vi valde att åka hem, för alwin har varit otröstbar stundvis idag! verkar som han har ont i magen och han får semperdroppar och äter 120ml ersättning per mål som han har gjort en vecka snart! han visar inga tecken på hunger utan mest att han har ont! testat med massage, tempat honom för att lätta på fisar och jag har testat att vagga honom lätt! men inget funkar någon längre stund. när han satt i babysittern nu när vi kom hem så funka de också bara en stund innan han börja igen :( hoppas hoppas bara det är ikväll han e sådan så han inte håller på o få kolik! vad gör man mot de annars? har aldrig varit med om sånt innan... usch känner mig hjälplös när han e ledsen, micke o jag turas om att försöka. jobbigt jobbigt när man ej kan hjälpa honom! 
 
 
vi var på bvc idag och alwin väger 5kg prick så mammas kille växer och imorgon blir han 3v gammal! <3 
nä nu ska jag ta över så micke slipper sitta hela kvällen med alwin vi får ju hjälpas åt nu när inget funkar för våran lilla skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0