klappar mig på axeln

Idag fick jag sova till 10 när jag själv vakna! matade då alwin och micke tog med sig melwin för att köpa bröd! räkmackor från bageriet blev de! sen kände jag hur de klia i kroppen behövde köra slut på min kropp...
 
vi bestämde oss för att dra sias slingan! det är en slinga på ca 3-3.5 km och den är så ojämn terräng... JAG DROG DUBBELVAGNEN HELA VÄGEN! så stolt över mig själv! när jag kom hem så var jag så svettig så de blev en dusch vilket var skönt! nu sitter jag i handduk och ska snart klä på mig för idag kommer mamma o larza en sväng. dom stannar till i morgon. önkskar nästan mamma o larza kunde stanna några nätter! känner att jag vill ha massa tid med min underbara mamma och larza! <3 
 
 
här är hela slingan vi gick! ska gå den varannan dag i två veckor sen ska jag öka till varje dag för jag går den bara och då gör de inget om man går varje dag! sen efter en månad ska jag börja springa den 3-4 ggr i veckan! så underbart skönt när jag har fått LUSTEN att göra något åt detta!!!! 
 
sagt det att jag ska väga ca 70-75 kg innan jag ska bli gravid igen. vill ha en 3a men sen är det STOPP.. en unge till men ska ner massa i vikt och se om jag kan fixa körkort och jobba lite innan! som ni märker så planerar jag inte en ny på en gång utan om ett tag allt från om ett år till 3 år...
 
 
nu klä på mig o bara vara innan vi ska laga mat och mysa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0