lång hår

usch vilket långt hår melwin börjar få. han satt i mitt knä igår och då fick jag en lockande idé att sätta upp tofs i håret på melwin.. han blev sååå sööt ju =)
 
 
 
här är en bild på min söta kille =) 
 
Idag vakna han kl 7 och jag känner mig helt slut och trött men ska ju inte klaga finns dom barn som vaknar tidigare! 
Undra vad jag ska hitta på idag! har inte mkt ork i kroppen! vila middag sen iaf så får vi se vad som händer. micke jobbar iaf sin sista natt inatt så imorgon ska han bara sova en liten stund och det är skoj tråkigt o göra allt själv men det är ett måste när han jobbar 12 timmars natt hela helgen,.. men nu är det bara en natt kvar!!
 
ha en bra dag alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0