jobbig tid

just nu orkar jag inte mkt, mår sjukt illa och ont i magen, o mår jag mot förmodan bra så har jag yrsel så just nu blir det inte mkt, Idag har vi haft tim och theo på besök och så klart deras pappa =) melwin var kinkig mesta dels av tiden för han var hungrig o maten var på gång, nu har vi fikat o käkat och allt det man gör när man har fin besök från två härliga killar med humör =) 
 
Idag har jag bara haft massa yrsel men kunnat äta bra och vara lite trevlig =) 
Igår blödde jag lite och åkte in för att kolla och blev backad fräån v9+0 till v8+3 ( idag är jag i v8+4) 
 
 
var skönt o få se bebisen, medans vi var där passade farmor melwin och fick för första gången lägga honom till natten och det gick fint fint =)  så vi sov kvar där för vi kom hem lite över 9. så lite soffmys med farmor sen sova! 
 
Melwin har vaknat halv 6, 2 dagar i rad förutom idag då sov han till 20 över 7, skönt med sovmorgon någon gång iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0