vårdcentralen med mig o melwin

vi var på vårdcentralen med mig o melwin jag fick inget för jag e gravid så jag ska bara avvakta med hostan... men melwin där i mot kommer få remiss till astma motagningen i lysekil för han har skit svårt o andas när han e hostig kommer lite bilder på honom från besöket
denna fick melwin andas i.. han fick medicin för hans luftrör var trånga o han hade svårt med andningen
melwin var super duktig fast han var trött som en gris... men efter en stund så var det inte lika roligt så vi fick leka i honom medicinen...
här är 2 bilder när han vägra men så kom sköterskan in o hjälpte o han blev super glad när hon kom in.. sen tog dom sänkan på honom o han sa inte ett ljud.. mammas duktiga kille .. så stolt över honom. hoppas han verkligen blir bra inatt så han får sova
nu ska jag med sova.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0