usch, jobbigt

igår blev det o hämta hem våran gamla katt igen.. välkommen hit skorpan <3
blev lite rädd hur melwin o hon skulle ta varandra men ska vara ärlig.. melwin är van med farfar o farmors katter så han bryr sig inte. o skorpan gossar bara med melwin allså dom går jätte bra ihop melwin tål henne också.. men lilla skorpan har levt på billig skit mat o skit sand.. så denna mån ska jag köpa fet mat som passar skorpans päls sen ska jag leta upp stamtavlan på skorpan så jag kan sätta ny försökring på henne i morgon för jag tror inte det finns någon på henne nu o hon är ren rasig main coon <3 liten o glans lös... kommer in bilder i kväll på henne.
micke är på fotbollskurs typ, micke fick veta igår kväll att dom ska ha löp test o prov så han plugga hela natten sen vakna micke tidigt i morse av att jag snodde hans täcke men det tror jag inget på :P haha melwin sov till 8 idag o vägra äta frulle så han fick osötad nyponsoppa o det gick hem
jag är fortfarande förkyld o har ingen ork i kroppen men det är ju tur att melwin leker bra själv på golvet o melwin kommer krypandes om han vill mysa eller äta så jag kan iaf ligga på soffan o vila.. =)
v 5+2 <3 funderar på att ringa i morgon o boka in ett gyn som jag får betala 200 kr för o se hur många bebisar jag väntar :P
någon som har förslag på vad jag kan äta göra för att få bort min trötthet?

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Trötthet - brist på järn? I så fall järntabletter... finns massa bra mat som innehållet mycket järn också =)

2012-03-04 @ 18:34:53
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0