hjälp

melwin krånglar med kvällsmaten... han äter gröt på morgonen sen vid 12 o 4 äter han vanlig varm mat o sen försöker jag ge honom något på kvällen har testat med yoggi, gröt med äpplemos ( det är favorit till frulle ), välling o plockmat men maten han får o ska äta själv säger han blä o kastar på golvet.. vad gör jag? orkar inte mer :(
ska jag nu ha en bebis till i nov-dec så vill jag att han kan äta utan problem så jag kan ta hand om 2 barn på kvällen.. melwin är inga problem alls på dagen annars med maten... snälla jag ber er om hjälp... trött på att vi går isäng griniga på varandra.. usch så tråkigt detta är... :( saknar den mysiga tiden o jag vill att det ska vara mysigt att sitta o mata/han äta själv på kvällen i lugnas ro o sen mysa lite innan sängen men så ser det inte ut nu för tiden :/

Kommentarer
Postat av: Tina - Minnas mamma

Testat smörgås?

2012-03-04 @ 14:57:07
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0