blåmärken o välling

kan börja med att melwin har varit bråkig med kvällsmaten i ca 2-3 månader men idag drack han upp 320ml vatten o 5 mått pulver.. jag brukar bara ha 4 mått men eftersom han äter så lite så brukar jag ge en mer.. o idag är flaskan helt TOM =) så himla nöjd över honom..
Melwin kryper hela tiden han är inte still 2 min så han har fått sina första blåmärken på knäna.. men vad gör de? inget.. <3
Idag var tommas o tim på besök omg vad killarna små lekte var så roligt o se melwin o tim leka =) dom lekte hemma hos dom igår o hos oss idag =)
micke jobbar mördar helgen denna helg som kommer. allså 12 timmar fredag,lördag o söndag men så ringde han chef idag o frågade..  " om du jobbar mellan 16,00-24,00 idag så får du ledigt i morgon!" o så klart tog vi det.. underbart att micke får en ledig dag i morgon o bara kunna vara med mig o melwin <3 allså mitt liv är så himla bra o jag är så nöjd med tillvaron =)
i morgon har jag gått 7 fulla veckor =) o jag har redan små ont i höften.. inte roligt men vad gör det om hundra år ? får ju en bebis för allt detta så det är värt alla besvär som finns =)
melwin o jag mös hela dagen med barnprogram på kvällen =)

Kommentarer
Postat av: tessan

Vilken sötnos :) när är han född?

2012-03-16 @ 09:16:08
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: tessan

Sv: Ok :)

2012-03-16 @ 22:36:27
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0