älskar livet =)

nu är snön borta sen ett tag tillbaka o det är runt 20-25 grader mot husväggen.. melwin kan inte ha overall längre för det blir för varmt utan han har strumpbyxor under vanliga byxor sen en mysig filt på sig o en halv tjock jacka.. o ändå dryper ungen i svett.. mne hur vet man när man kan sluta med jacka när det väl e dax.. jag mena inte att han ska sluta nu men när det väl är dax.. jag har ju slutat med jacka helt på mig men han ska självklart inte sluta ännu... men hur vet jag när det är dax? längtar till sommaren så jag bara kan ta på melwin kortbyxor o linne o gå ut =)
jag svettas som bara den o jag får ej ducha idag för målaren sa att färgen måste torka först.. så i morgon bitti ska jag duscha.. imorgon blir det bara att njuta av att duscha o städa =) älska min lgh för nu är detr varmt i lgh o melwin sover snart o gubben sover då han jobbar natt i natt =)
senare blir det mys med mamma som kommer o hämtar min syster o hennes dotter.. hon gilla inte o vara här för jag inte hjälper henne hela tiden men har som sagt mig själv o min son o ta hand om.. (= jag måste ju ta hand om det jag har o inte det andra har..
skriver kanske mer sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0