7 mars

allså jag tycker dagarna springer förbi.. hinner inget alls känner jag =) men idag ska jag iaf lägga in ett blogg inlägg =)
igår åkte jag o killarna till torp i uddevalla www.torp.nu =) där vi köpte lite saker till våran skorpan, micke jobbade till 14.00 så jag o melwin bestämde oss för att gå ner till pappas jobb.. men det var för långt så vi gick halva vägen o väntade  på en sten så pappa kunde möta oss där =)
här är en toppen fin bild på melwin när jag tog av han vantarna så han kunde käna på gräset =)  efter det fick så klart pappa bära honom till bilen =)
melwin har ju krånglat vid frukosten så nu har vi kommit på om han får en plaska nypon på morgonen när vi vaknar o sen upp o leka lite så kan han äta 2dl gröt sen =) inget bråk då.. skönt att frukosten kommit igång..
skorpan gillar att mysa i mickes knä =)
hahha det måste jag ju bara säga melwin gillar när jag ger honom släng pussar då han skrattar en massa =) roligt att man kan vara så lättroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0