Vikt problem

Ni som känner mig vet att jag väger allt för mycket. Fått höra mycket om att det är lahet att vara fet. Men jag som har problem med ämnesomsättningen har inte lika lätt att gå ner i vikt. Men imorgon blir det bättring. Inget små ätande, läsk eller annat skit. Sen ringa vc imorgon och höra om jag kan få möte med dietist som kan hjälpa mig upp på banan igen. Jag blir ledsen av att höra folk prata om min vikt. Ja jag vet att jag är fet. Mitt mål är ca 30kg. Kommer skriva om det här så ni kan följa min kamp. 38 i storlek ska jag ha på byxor när jag e klar
Natti

Kommentarer
Postat av: Ann

Johanna: Jag känner dig mkt väl... Förstår att det är jobbigt att folk talar om din vikt...Men sträck på dig och tänk som så att har folk så tråkigt liv så de inte har nåt annat att tala om än din vikt så är det deras problem.
Men kommer hålla alla tummar och tår att du lyckas..

Svar: tack ann, ja ner i vikt ska jag, ja deras liv suger jag har mina problem med vikten men nu har jag sökt hjälp för det =)
Johanna Olsson

2012-07-18 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0