tjabba

 
melwin kolla om tvätten blev ren igår =) haha söta melwin älskar att kolla på tvätten när den körs =) 
 
IDAG:
idag har jag haft mensverk till förbannelse o så blev det att åka till mickes mamma o pappa. satt där i flera timmar o så säger micke ska kolla på fotboll ikväll, jaha där fick jag sitta själv igen men bara till 9 TRODDE jag nää då ska han med jim hem o spela. lär sitta här själv i kväll igen. suck. ja ja sitta o halvdö i soffan och sen lägga mig men sovmorgon får inte micke iaf för NÖJEN gör han minst en gång i veckan och jag har gjort det en gång på hela sommaren inte rättvist :/ men men sånt e livet kvinnan är hemma med barnen o männen kan göra vad dom vill. ja ja orkar fan inte skriva mer lite besviken över att alltid behöva sitta hemma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0