städat

idag har vi städat o latat oss =) sen på kvällen blev det en tur till familjen bråten och melwin fick hoppa stutsmatta o det var poppis. han hoppade tillsammans med tim o theo o hade super kul. sedan hem o äta, bädda rent i sängen ( tvättar sängkläderna nu) sen duschat. 
 
idag har jag inte så mkt o skriva så det får bli i morgon =) saknar känslan av att vara gravid. mhmm har inte haft mens sen den 14 juni o inte fått ett plus är det min kropp som spelar mig ett spratt? eller kan min levaxin ljuga för billiga tester ?! attans men vi får se. eller så kanske bara mensen är så orgelbunden  :S
 
ja ja natti natti sov så gott alla 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Efter ett missfall kan det ta lång tid innan mensen är tillbaka, är du orolig så gå till mödra eller gyn och kolla upp det! Annars kan det ju vara att du är gravid, men att de inte visar på test än. Vänta några dagar till, ta ett test, visar de negativt så ring mödra!

Svar: jag har ringt dom. o dom säger att jag ska avvakta. men väntar 2v får jag - o ingen mens så blir det gyn. men funderar på att lämna ett blodprov om 2 dagar o kolla på det sättet
Johanna Olsson

2012-07-23 @ 13:47:35
URL: http://mekamavtut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0