Natt inlägg

Somna så gott ikväll, så fort jag somna typ börja micke prata med en kompis på datorn och jag vakna. Nu ligger jag är och har sovit en timma typ på 24 timmar. Detta är inte okej o det vet micke om. Gött sur på honom då han låg i sängen och prata och kolla när hans kompis spela poker. Men men gubben får iaf ingen sovmorgon för det är inget jävla hotell han bor på. Rädd för att jag inte kommer somna alls mer inatt. Känner mig febrig och jag mår sjukt illa. Tog nyss en natt macka för att lugna hungern då jag höll på o spy. Fan inte skoj detta. Men imorgon blir det att kissa på en sticka då micke kräver det. Ja ja får göra som gubben i hemmet säger. Kanske läsa en bok så kanske jag blir trött. Eller somna i soffan till skit tv. Jag vet inte blev mycket gnäll nu. Men måste ha skit dagar med. Bästa är att det snart är onsdag och då ska vi köpa saker så jag får igång mitt stora kar och inredning ska jag köpa av virre o chrille. Underbart. Nä ha en bra natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0