morgon mys

God morgon bloggen, inatt somna jag sent men lika illa att gå upp kl 8 när melwin vakna. Micke ska ha sovmorgon nu på morgonen så det är inte mer än rätt då han har låtit mig få 2 sovmorgon på rad =) så nu har jag o melwin käkat o melwin får lite nypon på flaska för han fråga om det. han vet hur han ska förmedla sig. Melwin tar mig i handen o går dit han vill. så lite bus med kameran blev det idag med. Vilket innebär titt ut mellan kameran o melwin.
 
härliga bilder på melwin. alltid så glad. Han brukar gå i blöja vanligt vis men eftersom den lätt åker av ( han tar av sig den ) så blir det kortbyxor på sig.. troll unge vi har =) <3 
Allså denna trollunge får mig glad när som på året =) hoppas på massa regn idag, jätte mkt regn =) för då kan vi vara inne på packa för imorgon åker vi till mamma o på tisdag ska vi till gustavsvik med mamma <3 mamma o melwin kommer vara i barnbasängen medans micke o jag får lite mer egen tid o bara vara =) tack älskade mamma för att du är så snäll o följer med oss <3 melwin o micke har lika dana badbyxor så folk kommer kunna se vem som är far o son där inne =) 
BTW: dom som hade lgh innan oss har fått en bebis o jag såg henne för ett par dagar sen med magen o man saknar den inte jag lovar " ljuger dåligt". o nu har hon en super sööööööt liten kille.. grattis till honom =) nä nu blir det lite mys framför sommarlov =) <3 
nu kom melwin o säger usch så blöjbytar dax.  ha det bäst alla där ute o hoppas på en regning dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0