händelse rik dag

dagen börja med soffhäng till katta o patric + barn sa att dom skulle bada o vi följde med. så roligt bada inte hela mig men bada lite iaf. Micke o melwin bada som aldrig förr, efter det blev det grillning o när vi var där så ringde min RIKTIGA pappa o sa vi är ändå i gbg så vi kommer förbi er. o tänkte inte mer på det o sen ringer han o säger att han redan var i brastad o jag bara omg, blev att sätta sig i bilen o åka hem o träffa dom. åkte ut till utsikten i lysekil o kollade o lekte lite.
 
 
här är bilder på min andra familj på min pappas sida =) melwin tyckte detta var super kul o efter lek o bus så somna melwin på 2 röda sek i kväll. så nu ta det lugnt sen sova själv.. NATTI
 
KÄRLEK till micke <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0