god morgon

sov dåligt inatt för jag hade svårt o andas o min sambo sa att vi skulle åka till akuten, men kände inte mig sugen på det då micke jobbar idag o melwin behövde sova. men efter mycket om o men så somna jag kl 5 när gubben gick upp för att gå till jobbet =) nu sitter jag efter typ 3 timmar sömn o kollar på barnkanalen med melwin =) så mysigt o se på det =) nyss käkat frukost o melwin hr blivit så duktig med att göra sig förstådd. TEX 
när han vill ha något så tar han mig i handen o säger mamma o pekar på det han vill ha, han tackar när han får det han vill ha TEX majskrokar, när han tex tar dosan på bordet och jag säger nej melwin det är mammas då kommer han med den o säger tatt tatt ( tack tack ) sen kan jag fråga efter en kram eller puss o då får jag mig en =) underbart o vara mamma till en sådan duktig kille =) 
 
NU sitter jag o dricker honungste ihopp om att det ska underlätta i halsen på mig. hostan är så jobbig att jag får panik o utmattad 
idag får jag besök av leon o så det blir mys med honom medans han mamma ska iväg en sväng =) men vad gör man inte för vännerna?! skriver mer sen troligtvis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0