får se hur detta blir

melwin vakna i morse klockan 7. så det var bara o stiga upp trött som jag var. Vi mös lite, lekte lite inne och ute, tog med melwin på en prommenad utan vagn o han gick hela vägen ( inte för det var långt men ändå) sen kom vi in o tvätta händerna för han har lekt i sanden, sedan blev det lat mat idag en burk mat men jag orka inte laga mat nu för jag sov 2 timmar inatt o tycker det är okej att vara trött då. sen efter maten böt jag blöjan o sa till melwin att vi ska sova en stund! Då gick han in till madrassen på vårat rum o la sig så jag frågade honom om han ville sova på madrassen idag på middagen o det veka han velat för han låg kvar. la in madrassen på hans rum o la honom TÄNKTE då " han kommer ju följa efter mig upp men ändå kul o testa!" men nu har han legat en stund o ligger ännu för jag har dörren öppen lite så han kan komma upp när han vill. hör honom inte prata,leka eller vara från madrassen. riktigt stolt är jag om han verkligen gilla att sova på madrassen =) 
 
så om melwin somnar nu så ska jag också lägga mig fast i min säng så klart =) mer sömn till mamma JA TACK
 
har nu kollat in på melwins rum för o se vad han gör o vad gör han? jo han sover halva kroppen på golvet o halva på madrassen
 
 
så här låg melwin när  jag kom in, klart han inte kan sova så, så jag la honom till rätta. 
 
 
så här sover han nu när jag la honom till rätta.. =) mammas duktiga melwin <3 
allså jag känner mig inte trött nog för att sova så kanske slänga om kull mig på soffan en stund iaf eller spela lite sims 3 =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0