bilder från igår =)

för två dagar sen tog jag massa fina bilder på melwin o wilma, det är ren kusinkärlek mellan dom för wilma får så många pussar o kramar av melwin hela tiden<3 
 
 
här är lite bilder på barnen när dom myser med mormor som ligger nyvaken =)
-----------------------------------------------------------------
 
Igår skrev jag att vi var i parken o här kommer lite bilder från där
 
 
 
här är lite bilder på gårdagen =) 
när melwin åkte den kutchekanan eller hur det nu stavas ( SKIT SAMMA ni fattar ) så släppte micke honom o jag tog imot honom o attans som han skratta.. melewin gunga lite. denna park är helt staket ikring så man behöver inte vara orolig att barn går ut på vägen =)
 
-------------------
 Nu sover melwin o jag tar det lugnt. blir så less när det hände kompisen en olycka igår så kompisen la sig i diket med bilen. inte roligt men men tur att det gick lite bra iaf.. nu ta det lugnt o vänta in min älskade pojkvänn som kör kompisen när bilen är på lagning 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0