bild bomb..

har inte skrivit på några dagar. ber om ursäkt men idag kommer massa dagar i samma inlägg!
 
Onsdag:
I torsdags åkte jag o melwin till hans två tremänningar och deras mamma veronica. vi åkte från oss vid typ 5 o det var massa kö o sånt på vägen så vi kom inte fram förräns vid 8 till dom. Barnen börja leka på en gång fast dom inte träffats på 8 månader typ så var kul o se =) vi la barnen vid 9 men dom ville leka så efter ALLT stim kom dom isäng runt 10-11 
 
Torsdag: 
Vi åkte till stranden i göteborg, stranden var fin och lång grunt och stranden heter askim tror jag =) 
vi åkte hemifrån dom vid 11 och kom inte hem igen förräns 7 på kvällen så det blev pizza o ta det lugnt, barnen somna sent denna dag med. 
 
 
BILDER FRÅN BADET
 
 
melwin, simon o linus på lite bilder =) 
 
jag blev solbränd också så jag fick massa blåsor o skit på hela kroppen :( 
 
 
FREDAG: 
 
morgonen bestod av mycket lek o bus framför allt mellan melwin o simon 
 
 
 
pojkarna små busade hela tiden, 
 
efter massa lek o bus kommer micke o hämtar oss då bar det av till borås o kolla på djuren =)
 
 
namn på alla djur bild för bild. ettan är högst upp 
 
1. afrikansk vild hund
2.pingviner 
3.sälsjö
4.björn
5.varg 
6.lejon
7.tiger
8.orangutang 
9.sebramanguster
10 och 11.apa ( kommer inte ihåg namn på dom)
12.schimpans 
13.norshörning 
14.elefant
15.giraff ( olika svann djur i samma hage ) 
16.bongoantilop
17.flamingo
18.kan ej namn på denna 
( hoppas alla djur hamna på rätt namn ) 
 
lite andra bilder från zoot =)
 
 
melwin o micke i parken. melwin snodde min glass o fick inte tillbaka den :( men men så länge han hade det bra så är vi glada)
 
 orkar inte skriva mer så skriver mer i morgon för idag har vi inte gjort mycket har så ont av solbrännan men hoppas det går över snart =) ha det bästa alla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0