23 juli

har inte så mycket o skriva idag. men kan iaf säga att det har blivit inne dag då vädret har varit tråkigt o illamående till förbannelse. ringde min bm idag så klart hade hon semster o den andra som jag inte vill ha eller gillar så sa vänta 2 v och återkom om inte mensen är tillbaka. ja ja bara o vänta.
 
fått försmak på fiskar så skulle behöva till gbg för i köpa lite av mickes kusin men har lång väg dit o kan inte just nu. micke vill inte köra mig heller så får la se hur detta går.
 
nä blir snart sova för varit vaken sen 3 inatt.. kan verkligen inte sova längre. många tankar o orolig i kroppen. detta är inte bra inte 
 
nä ha det gött. hoppas på bättre väder i morgon så jag slipper allt med regn o rusk HATAR HÖSTEN SOM ÄR PÅ BESÖK
 
 
denna är så fin =) därför får den vara med idag på min blogg
 
 ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0