Vänner?

Fann vad jag saknar en riktig vän här på västkusten. Jag har två st som jag kan prata med hemma i Karlskoga o en av dom kan jag öppna mig till tusen för. Önskar man hade ngon här, för ibland känner jag mig väldigt ensam o ingen o umgås med som jag litar på till 100 % finns en jag litar på här på västkusten men vi ses för sällan.. 
Idag ligger jag hemma o mår skit. Har ingen ork eller röst. Aöwin sover o vaknar nog snart då blir de massa nya med mina älskade söner.... 
 
En bild. Från igår morse. Nu ligga på soffan tills alwin vaknar. 
Ha de
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan lita på mig 💖 /Emelie

Svar: Kan inte lita på någon känns de som.
Johanna Olsson

2014-05-06 @ 13:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0