en fullspäckad dag

Idag började jag min träning för 311 gången. Gick 5,12km på 58 min förut. Ska försöka mig på en bättre tid imorgon. Imorgon blir de jobb också. Idag har ryggen gjort så grymt ont ändå varit ute o gått mkt o fixat stokkok med mat med en arg o ledsen Alwin. Han har varit arg både innan o efter maten. Efter maten gick vi ut , melwin cykla som en kung o Alwin sprang med gå vagnen. Älskar er fast ni trotsar o bråkar med mig, nu leker barnen fint på rummet. När dom sover ikväll så ska disken fixas o tvätten vikas.helt Slut i kroppen men sånt e livet.väntar in förra veckans läxa o denna veckans läxa från läraren.men får jag inte dom innan promenaden imorgon är över så ska jag ringa henne o kräva mer tid då jag inte fick tema 3 i slutet av veckan. Nu fixa lite här hemma.ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0