upps glömde jag bort bloggen?

hänt så mkt idag! skaffat mig lösnaglar, varit hos mamma o träffat emma + familj. 
jag har fått mitt schema på praktiken o de krockade 10 dagar för oss men de löser sig, oftast 30 min där o 30 min här så då får micke komma lite senare vissa dagar! Imorgon börjar jag kväll så 13,30-21,45 imorgon =) ska bli spännande! fick ett set arbetskläder av mamma. =)
köpte en vagn i veckan =)
 
lite bilder från veckan! 
 
 
 
min fina vagn
 
 
min fina melwin
 
 
 
alwin. kolla sista bilden! han är helt röd på knäna för han kryper så mkt! och han reser sig mot ALLT
 
 
 
jag o fisan igår.. 
 
ja detta var min vecka! ska försöka uppdatera lite oftare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0