sjukstugan

känner att de har hänt så mkt att jag inte orkat skriva! börjat praktiken och trivs skit bra! jobbade nästan varje dag under förra veckan! inatt börja alwin spy o under dagen har jag o micke sprungit kapp på toa! de har börjat lugna sig för oss! alwin vägrade äta så mkt välling ikväll så blir nog o natt mata honom inatt! sen har melwin en dunder förkyllning! nä allså de händer för mkt just nu! 
imorgon blir mammas alwin 9 månader och han är så duktig! 
 
nya saker han har lärt sig! 
 
 
och krypa har han kunnat snart en månad! dagarna går så frot att man inte hinner med! känns som man sover, äter frukost, lämnar på dagis, hämtar på dagis, äter, sover ( detta är mina ledia dagar ) annars har jag praktik kväll eller dag! o jag kan säga att jag är så trött!! 
 
nä ska försöka förbättra mig! ha de bäst ikväll blir de farmen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0