semester

Idag gick jag på lite ledigt. Börjar igen 10de juli. Ska bli skönt o få ta de lugnt om dom nu inte ringer in mig på jobb. Alwin går allt mer o mer, det är max 7 steg än så länge. Längtar tills han kan gå så man kan göra massa roliga saker. Idag blir alwin 1 år o 1 vecka. Det är samma dag som melwin började gå räknar från han gick mer än vad han kröp... så på den punkten blev melwin tidigare än alwin. Hoppas alwin kan börja gå innan nästa fredag då vi ska till Kolmården. Hade varit skönt om han kunde gå lite då för annars är han så svår o roa..... 
 
 
 
 
Alwin har börjat sova i melwins rum, vi får ju ligga bredvid honom då han sticker annars. Ikväll ska micke o jag grilla o plantera lite fina blommor, de ska bli kul.
Nä nu måste jag fixa lite. Ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0