Fiskar

Ikväll kollade jag i akvariumet o ser ett ciklid par arga o jag fatta direkt vad som var jag hade fått ägg.. O kollade en stund så fanns de massa yngel ist. Alltså kläcktes dom när jag kollade på så äggen måste varit där några dagar. Nu har dom flyttat bebisarna till en rot jag har i karet. Jag är så lycklig över att dom har fått sin första kull.. Detta betyder att dom har lekt o går detta inte vägen så kommer dom leka igen. O mina zebra ciklider beter sig också konstigt så tror hon ska lägga ägg eller kanske redan gjort de vad vet jag? Hon är under en litet rör så jag ser inte ett skit. 
 
 
Får väll förklara första bilden är äggen under branden o andra bilden är pappan. Nu kolla vidare uppdaterar imorgon om dom överlever som yngel 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0