JOBB

Nu har jag börjat söka lite jobb. behöver ett jobb nu! jag har sökt 4 st på 3 dagar =) tycker de e ganska bra =) idag blir de bara en ta de lugnt dag för imorgon ska jag till bm och få en ny p-spruta =) 
här gör vi allt för att hindra ett syskon till killarna ännu! om kanske 2 år kan jag väll tänka mig en liten igen! många krav först.
Alwin ska sova fulla nätter
få upp mamma pengen
flytta till hus! ja när allt detta är uppfyllt så kan jag tänka mig o skaffa en liten =)
 
 
lite bilder från igår när alwin blev 8 månader =)
 
 
 
melwin på väg till dagis för sista dagen denna vecka! men de var ej kul sa melwin för han kompis inte skulle komma idag, o vad händer jo mamman till denna pojk kom för o hämta overallen och melwin trodde då sin kompis skulle komma! men ikke.. så melwin blev åter sugen på o följa med mig hem! men de e bra träning då dom inte kommer sitta ihop hela livet! men dom är lika gamla så kanske dom kommer gå på samma skola sen :P 
 
nu chilla innan melwin ska hämtas! o han vill till farmor varje dag.. men i helgen blir de farmor för hela slanten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0