inte skrivit på ett tag

åkte till mamma i tisdags o kom hem igår! 
haft en super vecka fram till nu typ! 
onsdag: gustavsik och melwin åkte ALLT som jag eller micke åkte! 
Torsdag: käkade på ikea på k-stad sen träffade vi jessie och chip! något jag vill göra om snart
fredag: umgicks vi med virre och med anna och rasmus
lördag: åkte vi hem och träffade johanna + familj på vägen  hem! stannade på ikea o käkade och vi handla innan vi åkte vidare hem! 
lite bilder från veckan 
 
 
alwin somna på golvet när vi hade varit i badhuset
 
 
käkade bufeé och melwin fick detta och de gilla han
 
 
mosters fisan.. <3 
 
 
mosters wilma <3 
 
 
alwin sover hos mormor
 
 
annas hund och vad mysigt jag hade de <3 
 
 
alwin somna innan vi ens var ur kga
 
 
melwin tyckte han var snygg med mössan på toppen av huvudet <3 
 
 
 
alwin krånglar så jävlans med vällingen men igår hitta jag en lösning som funka. hoppas de funkar ikväll med! tråkigt när han vill ha välling men är så svullen i näsan hela tiden!
 
 
Inatt vaknade alwin 12 och somnade om av sängmobilen och sen vakna han halv 5 och då var han iskall och fick ligga bredvid mig o då sov han till 10 över 7 VILKET typ aldrig hänt!! 
blev frukost med alwin sen med melwin och sen somna alwin runt kvart över 9 o då la jag mig med för jag somna aldrig om när han la sig bredvid oss! 
 
Idag hade jag tänkt göra storkok med mat till alwin o frysa in! och tänkte baka bullar och jag tänkte vika all tvätt och jag tänkte putsa alla fönster men men men så fick micke en match nu kl 12 och sen ska han tillbaka till munkedal igen och gå på möte ikväll! så ALLLLLLLLLLT skiter sig när jag ändå vill och har orken!! men kan inte göra allt detta när jag e ensam! visst jag kan göra små saker men vill göra allt eller inget! men micke påstår att han ska vara hemma innan 2 igen så vi har 3 timmar på oss och göra allt innan han ska åka igen! men som de ser ut nu kommer jag få göra ALLT när barnen sover i kväll!! sällan jag bara kan få vara på kvällen! känner mig inte lite deppig när jag ALLTID hamnar i andra hand när jag vill göra något! ja ja får passa på o göra allt sen när alwin sover sin middags vila vid 2-3 sen!! jätte rolig dag eller inte!!! :( :(
 
alslutar med en söt bild på alwin i morse
 
 
 
nu stänger jag ner så får vi se när jag orkar o har lust o skriva igen! känner mig så nere just nu!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0