Hemska drömmar

Igår sov alwin en pm sent så han somna runt 9 på kvällen o jag la mig runt 10. Somna fort o sov gottt tills jag drömde att min säng stod ute i snön, hemska dröm. Jag vill ej sova ute på vintern. Var vaken en hel del i natt men det var inte alwins fel för han sov Hela natten. Jag var vaken i två timmar typ. Alwin vakna halv 6 imorse. Så lite trött idag.
Idag börjar Micke 06.00 - 14.00 men eftersom jag också jobbar idag (kväll) så slutar Micke halv 1 för jag åker från brastad kl 1. Så. Idag gr vi om varandra
Samma sak imorgon. Jag jobbar 06, 45 - 15, 30 o micke skulle igentligen börja kl 14 men han får börja så fort jag kommer hem. Så två dagar i rad går vi om varandra.
Nä nu morgon mysa med alwin tills melwin ska upp.. Idag är de dagis för honom.
Ha de 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0