4 månader

jag sitter ju aldrig vid datorn! har fullt upp från 6-21 på dagen så svårt o hinna sitta här och skriva! men nu kan jag iaf skriva lite medans jag väntar på att klockan ska gå för att få åka till lysekil med alwin för att göra 4 mån kollen! fan så roligt de ska bli o få se vad min skatt väger o hur lång han är ! kan itne fatta att mammas bebis e så stor :) han har börjat hålla flaskan själv och nästan till att kunna vända sig! snälla alwin sluta nu! var bebis en stund till 
 
i helgen var mamma här och skämde bort oss hela bunten! låg sjuk hela helgen men nu e jag ganska pigg har lite ont i halsen och lite rethosta annars så är jag kry. i helgen jobbar micke 12 timmars natt och än så länge jobbar inte jag men de återstår o ser! tkr veckorna går så fort nu när alwin sover lite mer åt gången! innan har de varit 10 min där o 10 min här och alltid en trött kille! men nu kan han sova nästan 3 timmar i stöten på dagen! allså en riktigt sovar gris! 
på natten har han börjat vaknat och inatt kom jag tänka på ett nytt sätt o få honom att somna om utan att ta upp honom! ge nappen och ge honom min hand en stund så somnar han! har så nära till hans säng så kan ligga kvar o göra detta! mammas lilla skatt vakna 6 ggr inatt första gången var vid 2 och sen höll de på till halv 6 då gick vi upp! men känner mig rätt utvilad ändå =)
 
lite bilder nu då! 
 
 
alwin håller flaskan själv! första bilden är i larzas famn och då tog han flaskan första gången själv! den andra är på city gross!! =) 
 
 
min fina alwin e så söööt när han sover =) 
 
 
 
 
alwin fick smaka lite gröt i förrgår och de var mumms sa han =) 
 
 
 
i söndags var melwin och jag ute och gick med deras faster o hennes man. var till stallet och kollade på farmors och fasters häst som kom upp i helgen! och melwin fick självklart sitta på traktorn =) snacka om en nöjd kille! 
 
melwin har börjat mycket med TEX mamma fågel, pappa, mamma, bebis häst osv! han fattar att djur också har en mamma, pappa och kanske syskon! =) kul o höra när han berättar! samma sak han säger TEX brandbilen sover "zzzz" så gör han snarkljud! samma sak när melwin lossas sover så lossas snarkar han! ( varför jag tog brandbilen är de för vi bor nära där och vi går hela tiden förbi brandstationen och brandbilen sover lite för ofta om melwin få säga sitt"""
 
nu blir de att göra oss klara för o dra till lysekil =) ha de gott alla! =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0