plugga plugga plugga

nu kan de inte gå fel på måndag för jag pluggar som bara den! gjort 8 prov idag och fått 7 godkända prov.. snälla säg att de kan släppa! pratade med körskolan idag och hon sa att de e konstigt att jag inte klarar de! men jag tror de beror på att jag är ett nervvrak på provet! men klarar jag provet på måndag så tar vi bilen till mamma jag o barnen =) hade varit underbart kul o få åka till mamma ett par dagar! 
 
nu blir de sängen. är så trött och jag behöver sova " natten som var vakna alwin BARA 2 ggr för att få nappen o somna om båda gångerna på en gång. så inatt sov han hela natten i sin säng och jag sov skit bra! " tänker gå in och göra en repris..
 
GOD NATT 
 
Imorogn ska vi på ett års kalas =) 
 
 
 
 
alwin håller flaskan själv när han mös i babysittern medans jag pluggade idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0