kuggade!!!

hinner ju aldrig skriva! men vad har hänt sen sist? jo jag kuggade med två poäng på teoriprovet! alwin har fått astma, han har i en månad låtit fruktansvärt ansträngd i luftvägarna, så nu blir de o lära en liten o ta medicin. han skriker som bara den när han får den men de gjorde melwin med i den åldern! ja ja 
 
nu ska jag laga lyxiga pannbiff, stekt lök, brunsås, potatis med lingon till =) 
imorgon blir de till munkedal o fixa bilen, nya bromsskivor, eller vad de heter ska vi sätta på bilen! sen ska kärran få sig en dragkrok så blir o typa om den i veckan med! och iveckan ska jag upp o köra mina sista lektioner och sen på torsdag ska jag ha uppkörningen och efter de om jag klarar de ska jag boka in nytt teoriprov! måste lära mig mer om trafikregler sa datorn på provet så hårdplugga på de sen kommer de sitta som smäck!! =)
 
lite bilder 
 
 
 
mina skatter! melwin leker med alwin och då tkr alwin de e skit kul o ligga på magen
 
 
 
lite bilder på alwin när han tränar! 
 
 
satt o lekte med melwin förut och alwin somna i melwins säng! så medans melwin lekte på sitt rum där alwin sov så städade jag halva hemmet =) SÅ SKÖNT
 
men nu måste jag laga mat så de blir klart idag =) 

ska försöka bli bättre på att uppdatera...
 
ha de bäst där ute i november regnet/blåsten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0