har inte orkat skriva!

hej hej. nu var de några dagar sen jag skrev för jag har varit nere o mått skit! teoriprovet har gått åt helvete! har kuggat 6 ggr redan! tröttsamt att vara så nära! har haft 50 och 51 nästan varje gång.. men nu väntar jag på nästa tid som jag inte kommer gå ut med! ska hålla proven hemliga så slipper jag känna mer press för att göra bra i från mig! 
Idag blir de att lämna in lite saker på loppis som jag vill sälja och innan dess ska alwin på sin 5 mån kontroll... =) ska bli roligt o se hur stor mammas kille har blivit! 
 
kommer skriva mer sen när vi är klara på bvc! ha en bra dag alla  
 
 
 
vi köpte alwins första tandborste här om dagen då tänderna kommer när som! tyckte denna var så super sööt =)
 
 
melwin fick också en ny och de var så klart bergarn på den =) 
 
nu ska vi fixa oss för bvc besök! ha de gott =) 
 
 
min glada skit unge =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0