bilen fixad!

Igår bytte mickes svåger ( tror ja de heter! hans systers kille ) våra bromsar! skönt att dom äntligen är hela igen! nu e de massa annat som ska bytas på bilen! dragkrok åker på idag TROLIGTVIS men fick höra igår att från 1 nov behöver man inte typa om bilen utan att dom litar på att man satt den rätt! skönt för oss då vi ska sätta på våran idag o de e den 3dje så sparade 300 kr :P 
Imorgon ska jag till körskolan och köra mina sista lektioner innan uppkörningen på onsdag! 
Efter alwin fick sin medicin för astman så har han börjat sova bra igen! klockan halv 7-7 vaknar han nu ISF 5-halv 6 så skönt o få sova lite längre på morgonen! =)
 
nä nu plugga lite teori för jag tänkte få en ny chans så fort jag e klar på onsdag! ska klara de har jag bestämt... 
 
ha de gött 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0